Hoi hoi,
Welkom in alweer mijn derde (of vierde?) verkooptopic! Ik verkoop weer wat spulletjes omdat ik dit niet draag!
✔ Alles wordt (uiteraard) schoon verzonden!
✔ Ik ben niet aansprakelijk voor de fouten van TNT post.
✔ Ik verzend helaas niet naar België.
✔ Ik heb niets aan mensen die niet meer op berichtjes reageren/afhakers!
✔ Ik ruil ook, soms, vergeet niet de link naar je verkooptopic te sturen als je wilt ruilen
✔ Ophalen kan ook, op Leiden CS.
1. Playsuit van ICHI, maat M. Kwalitatief gezien erg mooi: sterke stof. Bieden (nieuwprijs was ongeveer ¤20)

2. Playsuit van ASOS, US size 10 (past mij net niet, is mij te wijd, heb kleine 38). Nooit gedragen. Bieden (nieuwprijs ¤20)
Gereserveerd
3. Zilveren metallic trui van H&M, maat 40 (kan ook makkelijk met 38, is cropped). Twee keer gedragen. Richtprijs: ¤9 inclusief.

4. Leuk kort jurkje/lange top van ONLY, maat S. Zeer zelden gedragen. Richtprijs: ¤8 inclusief (zware, stevige stof!).

5. Opnieuw in de verkoop: legging met aztec print van H&M, maat 38 (ook geschikt voor dames met lange benen). Ongedragen.
Verkocht!
6. Legergroen strapless jurkje van H&M, maat 38. Niet vaak gedragen! Richtprijs: ¤9 (again, zware stof).

7. Zwart kort shortje (haha, dubbelop) van H&M, maat 38 (kan ook met 36). Richtprijs: ¤5 inclusief.

8. Shortje Fashion Against Aids H&M, maat 38. Kan het bonnetje niet meer vinden om te ruilen...
Gereserveerd!
9. Echte vintage shorts, 38/40 (neigt meer naar 40). Studs heb ik er zelf op gemaakt.
Verkocht!

10. Echte vintage CANOE shorts 38/40. Studs heb ik er zelf opgemaakt :-)
Verkocht!