Hi Girls!
Ik heb wat items in de verkoop! Prijzen en info staan onder de foto's, er kan natuurlijk nog onderhandeld worden maar geen 10tallen euros er onderbieden.
Mijn email waar je me op kan bereiken is maximevdam@gmail.com! Verzendkosten zijn altijd voor de koper.
Hoop dat ik iemand nog met wat dingen blij kan maken, het ligt hier ook maar op mijn kamer niks te doen.
X
Maxime
Vintage leren tasje met gouden details. Ooit in het buitenland gekocht maar eigenijk nog gebruikt. €12,50.

Bordeaux jas van wol met PU leren mouwen. Gloednieuw van de week gekocht! Maat L, helaas te groot voor mij! €45

Tas geinspireerd op de buckle bag Alexander wang. Het is geen replica, staan geen merkjes of iets in, puur de details van de tas zijn overgenomen! Nieuw nooit gebruikt. €20

Suede laarzen van het merk Mexx. Zijn gedragen maar weinig. Maat 37. Bont randje is geen echt bont, maar je ziet bijna geen verschil. Zijn zowel laag als hoog te dragen, lekker warm voor van de winter! €15.

UGGS Sneakers nieuw! Niet gedragen, doos en alles nog aanwezig zijn van vorig seizoen. Maat 38 valt zoals de normale uggs ook vallen. €45.

Mocht er iemand interesse hebben! MAIL ME! (maximevdam@gmail.com)
Ik wil graag wat extra geld verdienen omdat ik spaar voor Isabel Marant sneakers haha!
X