Ik verkoop mijn spulletjes omdat ik het niet meer gebruik of draag. en ik kan het geld wel gebruiken!
Informatie : - ik ruil niet. - ik sta in het betrouwbaar topic! - ik verzend via PostNL. - ik ben niet aansprakelijk voor de fouten van de post. - Note me voor meer informatie! - Nieuwe kleren staan boven aan.
------------------------------------------------------------------------------- Gala jurk/dress ( klokig/bollig aan de onderkant) Achterkant stretch achtig. maat: m/L ------------------------------------------------------------------------------------------------ Bodywarmer met paarse rits. Maat: XL Weinig gedragen. ------------------------------------------------------------------------------------------ Superstar Top. Maat: 40. Nieuw! --------------------------------------------------------------------------------------------- Neon Roze oorbellen. Nieuw. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Gouden Ketting Nieuw! Winkelprijs :15,- ------------------------------------------------------------------------------- H&M Top. 2x gedragen. Maat: M/L ------------------------------------------------------------------------------ Limited Edition Coca cola weekendtas. 1 keer op reis geweest ( paar vlekken op de zijkant/onderkant) ------------------------------------------------------------------------------- Maxfactor Nailfinity Kleur: Wine red. Hansop/pyjama pak ( primark ) 1 Keer gedragen dus nieuw! Maat : 18/20 ( L / XL ) ? ---------------------------- Cacharel Tatoos Roosjes. - nieuw in verpakking.
Licht blauw Adidas vest. maat : 44. Gedragen : Ja, maar ziet er nog goed uit! Prijs: Bieden. ------------------------------- Mini roze stijltang Hij doet het nog zie rood lampje. Prijs: Bieden. --------------------------------- LPE VANS Rood Maat: 40,5 gedragen: 2/3 keer. Prijs: Bieden ( boven de 35,-) -------------------------- Limited Edition Clutch! nieuw!! Prijs: Bieden. ---------------------- ELF Nagellak nieuw!! Prijs: Bieden. ------------------- Calvin klein nagellak. nieuw! Prijs: Bieden.