Ik ben bijna klaar met mijn studie dus ik ga bij deze mijn studieboeken verkopen. Ik heb een hele lijst die ik als pakket weg kan doen maar ook los / per stuk wil verkopen. Ze zijn allemaal tussen 2010 en 2012 nieuw gekocht. Ze zijn dus nog in volledig nieuwe staat, sommige heb ik amper gebruikt.
De titels die ik weg wil doen: 01. Ik werk voor mezelf: doe-het-zelf ondernemingsplan van Wim Korsten 02. Creativiteit: Hoe? Zo! van Igor Byttebier 03. Art Management van Giep Hagoort 04. Geen Guts geen Glorie van Gemma Veel 05. Het groene boekje 06. Reflecteren: de basis van Mirjam Groen 07. Van woord tot tekst van Joost Ansems 08. Zapklare brokken van Hans van Dijk 09. Handboek sponsoring en fondsenwerving voor non-profit organisaties van 10. Hans van der Westen 11. Handboek management vaardigheden van Quinn 12. Marketing, de essentie van Kotler 13. Basisboek bedrijfseconomie van de Boer, Brouwers en Koetzier 14. Appetite for self-destruction van Knopper 15. The future of music van Leonhard 16. The long tail van Anderson 17. De kunst van projectmatig werken van Kolsteeg
Voor vragen over de boeken, foto's, titels en prijzen kun je hieronder reageren of een pm sturen (: