Hoi,
Hierbij bied ik mijn digitale camera aan. Ik heb hem begin van het voorjaar 2013 gekocht.
Het is een hele goede camera, voor iemand die net iets meer met zijn foto's wil dan een simpele foto maken maar geen grote spiegelreflex mee wil slepen.

Dit is wat Nikon er over zegt:
"Ga serieus fotograferen met de schitterende COOLPIX P310.
Het heldere f/1.8-objectief produceert haarscherpe beelden, terwijl de zeer gevoelige CMOS-sensor met belichting via de achterzijde prachtige resultaten levert bij elk licht. De tweede generatie van Nikon's vibratiereductie met lens-shift zorgt voor scherpe resultaten en stabiele beelden op de grote VGA-lcd-monitor.
In de handmatige stand kunt u uw creativiteit ten volle ontplooien, terwijl de functieknop direct toegang biedt tot uw favoriete instelling. Met één druk op de speciale filmopnameknop kunt u Full HD-films (1080p) opnemen.
De COOLPIX P310: verbluffende prestaties.Omdat ik nog meer wil experimenteren met fotografie heb ik doen besluiten een nieuwe camera aan te schaffen waardoor ik deze camera niet meer nodig heb. De camera is veelal binnenshuis gebruikt. Nieuwprijs €299,- Wil er graag €150,- voor terug. Incl. alle toebehoren.
Als je nog wat wil weten, vraag het gerust!
http://www.nikon.nl/nl_NL/product/digital-cameras/coolpix/performance/coolpix-p310