Hoii!
- Ik heb mijn kast uitgeruimd en wil van wat kleding af die ik niet draag, bijna alles is nieuw/zo goed als nieuw.
- Maten zijn voornamelijk XS, sommige dingen vallen wat ruimer en sommige wat kleiner, ik probeer dit zo goed mogelijk te vermelden. Mijn maat in shirtjes en jurkjes is XS/34, broeken/shortjes S/36 of taillemaat 25/26.
- Richtprijzen zijn excl. verzendkosten, tenzij anders vermeld.
- Verzendkosten zijn voor de koper en verschillen per kledingstuk. Ik verzend standaard via postNL, maar ben bereid om ook via Kiala en DHL te verzenden.
- Bieden kan altijd!
- Ik ruil niet, ik kom al ruimte tekort

- Ik sta in het betrouwbare verkopers topic:
Vera is ook betrouwbaar!
En heel snel!
- Je kunt altijd om extra aanfoto's vragen!
1. Kimono met vogeltjes, bloemen en vlinders. H&M XS, kan ook met S, nieuw/nog nooit gedragen. 7 euro.

2. Verkocht.
3. Weg
4. Blauw/roze herfst-/winterjas, ruwe wollige structuur (zie foto), best zwaar/dik, maar niet zo winddicht. Kleuren komen overeen met de tweede detailfoto. Chinese webshop (Jollychic.com), XS/kleine S, 1x gedragen, 13 euro. (Pakketpost/Verzendkosten 3.95/5.-/6.95 (hangt van het postbedrijf af))

5. Verkocht
Paarsig jurkje met kant en lage rug. Kleur komt meer overeen met de aanfoto. Primark, XS, 1x gedragen, 5 euro.
6. Verkocht
Roze jurkje, schijnt een beetje door, maar met huidskleurige dingen eronder prima. Kleur komt het beste overeen met de aanfoto. Primark, XS, enkele keren gedragen, 2 euro.
7. Weg
8. Fleurig jurkje/tuniek (komt met mijn lengte van 1.66m net niet over de billen) met kraag en mouwen van mesh. Gaat met pijn in mijn hart weg, is van echt zijde, handgemaakt en gekocht in een schattig winkeltje op vakantie in China. Hij is iets te klein geworden, hij past echt alleen bij XS met een +/- 70A-cup en de mouwen zijn vrij kort: 55cm. Gedragen, 8 euro.

9. Wit, luchtig zomerjurkje. Hij schijnt wel echt door en zit best laag. Gekregen, XS, zelf niet gedragen, 6 euro.

10. Weg
11. Lang licht/koel blauw vest, kleur komt meer overeen met de aanfoto, maar is nog blauwer in het echt. Primark, XS, kan ook met S, nieuw/nog nooit gedragen. 3 euro.

12. Weg
13. Weg
14. Zwart, wit en grijs ruitjesshirt. Ebay (is ook echt van een typisch synthetisch Ebay stofje, wel stevig), XS, kan ook met S, nieuw/nog nooit gedragen. 3 euro.

15. Verkocht
16. Weg
17. Weg
18. Weg
19. Weg
20. Weg
21. Kleurrijk hemd, met plastic ringetjes. Esprit, XXS of XS (valt strak, hoort zo), nieuw/nog nooit gedragen. 2 euro.

22. Weg
23. Weg
24. Turkoois shortje van wat dikker katoen. Kleur komt meer overeen met de eerste foto, maar in het echt is hij feller. C&A, maat 34 (zit precies goed voor mij, ik heb normaal 36/S en taillemaat 25/26 in broeken), 1x gedragen. 3 euro.

25. Rode ballerina's met sterretjes. Geen idee meer waar vandaan, maat 36 staat erin (ik pas ze niet dus ik weet niet hoe ze precies vallen, maar ze zijn 23.5cm lang), nieuw/nog nooit gedragen. 4 euro. (Pakketpost/Verzendkosten 3.95/5.-/6.95 (hangt van het postbedrijf af))

26. Rode ballerina's met kersen. Geen idee meer waar vandaan, maat 37 staat erin (ik pas ze niet dus ik weet niet hoe ze precies vallen, maar ze zijn 24cm lang), nieuw/nog nooit gedragen. 4 euro. (Pakketpost/Verzendkosten 3.95/5,-/6.95 (hangt van het postbedrijf af))

27. Verkocht
28. Vintage apart zwart vestje met witte stippen van viscose. Kenzo, maat 40 staat erin, hij is zeker oversized voor mij met maat 34, maar ik denk dat maat 36/38 het beste past. Heel lang geleden enkele keren gedragen. 10 euro.

29. Vintage mokka/koffie kleurig lang vest van chiffon. Geen merk/maat, past maat 34-38 gok ik zo. Heel lang geleden enkele keren gedragen. 5 euro.

30. Vintage oversized witte blouse met een glanzend patroontje. Azur, valt met maat 34 heel erg oversized zoals te zien is op de foto's, zal sowieso tot maat 38 passen. 4 euro.

31. Vintage donkergroene rok met wat elastiek aan de band (waar nog rek in zit). Zonder merk, de kleur is wat lichter dan op de niet-aanfoto, ritssluiting met knoop achterop. Is mij net ietsjes te groot bij de taille, dus maat 34/36. Een hele tijd geleden eens gedragen. 6 euro.

32. Zwart rokje met bloemetjes. H&M, maat 34. Enkele keren gedragen. 2 euro.

33. Zwart jurkje met rits (die ook echt helemaal open gaat) over de gehele lengte en V-hals. Primark, maat 34. Nieuw/nog nooit gedragen. 4 euro.