Hallo meiden!
Dit is het resultaat van mijn kastopruiming. Ik ben heel erg slecht in dingen weggooien, dus heel veel is het niet.
Ik doe niet aan ruilen omdat ik spaar voor de zomervakantie.
Liefs, A
P.S. Alle richtprijzen zijn exclusief en ik strijk/was alles voor ik het opstuur, uiteraard.
Shortje ZARA Maat 36. Nooit gedragen, heb teveel shorts. RP: 10 euro, maar je mag altijd bieden!

High waisted vintage levi's shorts Maat 34/36. Hij is mij helaas te klein, nooit gedragen slechts gepast.. RP: 10 euro, maar je mag altijd bieden! VERKOCHT

De taille is plat gemeten 36 cm, zo kun je vergelijken met eventuele shorts die je al hebt.
Jurkje/top New Look Maat 34/36. 1 keer gedragen, maar het is niks voor mij.
RP: 7 euro, maar je mag altijd bieden!

Houthakkersblouse H&M Maat 34. Aantal keer gedragen, maar past me niet meer.
RP: 4 euro, maar je mag altijd bieden!

Shirtje Zara Officieel maat M, maar hij past het beste met XS/S Niks voor mij, nooit gedragen.
RP: 7 euro, maar je mag altijd bieden!

Strapless topje H&M Maat XS. RP: 5 euro, maar je mag altijd bieden!
Een aantal keer gedragen, maar inmiddels te klein voor me.

Er zit in het topje een soort elastieken band zodat hij niet kan afzakken:

Blouse Zara Kindermaat 152, maar zit gewoon goed als je maat XS hebt normaal. VERKOCHTRP: 7 euro, maar je mag altijd bieden!
Een aantal keer gedragen, maar inmiddels te klein voor me. Ik droeg hem gewoon open, als een normale houthakkersblouse zeg maar.

Bekende H&M bikini Top: 75 A, broek: 36 Verkocht!
Top 1 x gedragen, broekje niet gedragen. Maar ik ben er uitgegroeid, hij is te klein voor me helaas.
Bandjes staan niet op de foto maar zitten er gewoon bij!!
Grijze blazer Bershka Maat S, valt meer als een XSTe klein gekocht, hij zit niet zo lekker. RP: 10 euro, nieuwprijs 30. Maar je kan altijd bieden!

Licht spijkershortje ONLY maat 27, valt wat kleiner RP: 7 euro, maar je mag altijd bieden!

Zwarte blazer H&M maat 34 Verkocht!
Aantal keer gedragen. RP: 10 euro, maar je mag altijd bieden! Nieuwprijs was 30/40 euro.

Als je geïnteresseerd bent in de afmetingen, klik
hier.
Legergroen shirt New Yorker maat SEén keer gedragen, niet mijn ding. Nieuwprijs 15 euro. RP: 5 euro, maar je mag altijd bieden!

Lijkt een vlek, er zit
geen vlke op!

Gebloemd blousje met elastiek in de taille ZARA maat XSNiet gedragen, heb me laten overhalen het te kopen. Nieuwprijs 20 euro. RP: 5 euro, maar je mag altijd bieden!

Geruit blousje H&M maat 34Enkele keer gedragen, blousejes zijn niks voor mij. RP 3 euro, maar je mag altijd bieden!

Donkergroen sportbroekje H&M maat 34Een keer gedragen, heb een zwart broekje wat fijner zit. RP: 4 euro, maar je mag altijd bieden!

Zwart giletje H&M maat 34Te klein voor me qua cup (c/d) RP: 4,50, maar je mag altijd bieden!

Zwart/grijs gebloemde blouse maat XSTe klein voor me! RP: 5 euro, maar je mag altijd bieden!

Klik
hiervoor gehele foto!
Bruine blouse van Vero Moda maat XSTe klein voor me! RP: 5 euro, maar je mag altijd bieden!

Mooie strapless galajurk van de H&M maat 36/SVoor A, B of kleine C-cup, trouwens. RP: 8 euro, maar je mag altijd bieden!

Mooie strapless galajurk van de Vero Moda maat XS/SVoor A, B of kleine C-cup, trouwens. RP: 8 euro, maar je mag altijd bieden!

Als iemand nog geinteresseerd is in een donkerblauwe pieces tregging maat S/M, meld het! Dan maak ik foto's maar m'n camera is nu weg. X