Hey! Ik kijk al een tijdje op dit forum en dacht, laat ik ook eens mijn kleding proberen te verkopen die ik niet meer draag! De kleding/schoenen die ik verkoop zijn nieuw, of 1, 2x gedragen. Ik heb een kleding maat XS en soms S. De schoenen zijn maar 35 of 36. Verder ben ik best klein (1m58)! Oh ja, ik ruil NIET!
SCHOENEN
Pumps maat 36. Hakhoogte: 14 cm. Paar keer gedragen! Ze zijn me iets te groot, daarom doe ik ze weg! Merk onbekend, heb ze besteld bij diewilikhebben.nl
Pumps maar 35. Hakhoogte: 13 cm. Nooit gedragen. Doe ze weg omdat ik niet weet waar ik ze bij aan moet!
Pumps maat 35. Hakhoogte: 13 cm. Nooit gedragen! Doe ze weg omdat ik veel te veel schoenen heb. Moest mijn kast opruimen van mijn moeder haha..
Love from Australia uggs. Maat 36. Doe ze weg omdat ik ze gewoon niet meer draag. Ze zijn echt.
KLEDING
Biker jasje maat XS. van het merk CARS. Paar keer aangehad! Niet meer mijn stijl.
Rood Jasje 1 maat. Maar past goed met een XS/S. Nooit gedragen. Onbekend merk.
VERKOCHT
Jurkje van Bershka. Maat M. Doe hem weg omdat hij mij te groot is!
Jurkje van New Yorker. Maat XS. Draag het niet meer!
Jurkje van Cool Cat. Maat XS. Helemaal nieuw, nog nooit aangehad. Niet echt mijn stijl meer!
Rok van H&M. Nieuw met kaartjes. Maat 34. Vind het me niet goed staan, ben er te klein voor. De rok komt tot de knie.
Jurkje met grote strik en panterprint. Onbekend merk. Maat S
Satijnen blousje maat M. Onbekend merk. Is mij te groot!
Rok van River Island. Maat S. Mij iets te groot. VERKOCHT
Rok van CoolCat. Maat XS. Is niet meer mijn stijl!
Dit was het voor nu. Heb er geen richtprijsen bijgezet. Bied maar gewoon, hoef er niet al te veel voor te hebben haha!