Een zwangerschap lost relatieproblemen nooit op.
Ik zal als ik jou was je volledig richten op je zwangerschap.
Ik vind niet dat hij bij je moet blijven omdat je een kind van hem krijgt. Als hij dat niet wil dan wil hij het niet en dat is zijn eigen keus. Wel is het een eikel omdat hij je heeft geslagen en zo'n iemand moet je niet bij de opvoeding van je kind willen hebben.
Mag ik even me uiten? Wat een klotevriendje heb je. Sorry hoor, maar hij mag je geen blauw oog slaan! Sws mag hij je niet mishandelen.
Wil je je kind wel houden? Je kan altijd voor abortus kiezen tenzij je dit echt niet wilt. Ik zou indd ook steun bij je ouders en vriendinnen zoeken.
BTW: Hoe oud ben je? Want als je 18- bent, zou ik je kind laten verwijderen ... Anders krijg je van die stomme reacties op school enzo
Mag ik even me uiten? Wat een klotevriendje heb je. Sorry hoor, maar hij mag je geen blauw oog slaan! Sws mag hij je niet mishandelen.
Wil je je kind wel houden? Je kan altijd voor abortus kiezen tenzij je dit echt niet wilt. Ik zou indd ook steun bij je ouders en vriendinnen zoeken.
BTW: Hoe oud ben je? Want als je 18- bent, zou ik je kind laten verwijderen ... Anders krijg je van die stomme reacties op school enzo
Mag ik even me uiten? Wat een klotevriendje heb je. Sorry hoor, maar hij mag je geen blauw oog slaan! Sws mag hij je niet mishandelen.Ja dat is ook echt vet belangrijk enzo in deze situatie.
In deze situatie vind ik abortus echt geen optie.Gelukkig hoef jij de keus niet voor haar te maken en is deze opmerking totaal irrelevant.
^ Is een abortus überhaupt nog een optie na 15 weken?