Defenitief - Girlscene Forum

Index Terug
  • Reageer #1
    door jostitosti_ Gepost op 15 May, 2011 02:21
  • Herkenbaar..
  • Reageer #3
    door xsweetlove Gepost op 15 May, 2011 03:34
  • Het is denk ik het beste dat het uit is, ik vind het een beetje apart dat hij zo reageert want dat verdien je absoluut niet. Daarom kun je beter verder gaan met je leven en zorgen dat je je weer een beetje beter gaat voelen!

haha lekkere tijden.
  • Reageer #4
    door jostitosti_ Gepost op 15 May, 2011 04:26
  • Nou, het liep niet zo lekker tussen mij en mijn ex en in die dagen kreeg hij weer contact met het meisje waar die mee vreemd ging. We kregen daar ruzie om en het ging uit, nog geen 2 uur later stond er in zn msn naam dat ze wat hadden (bleek uiteindelijk niet zo te zijn maartoch). Zijn excuus was dat hij met haar wel kon praten en met mij niet omdat ik niet zo open ben. Blijkbaar hield ik geen rekening met hem, maar hoe kan ik rekening houden met een situatie waar ik bijna niks vanaf weet. (hij ging niet naar school en ik dacht dat dat was omdat hij geen zin had, dus ik zei dat hij gewoon moest gaan. Later pas vertelde hij me dat er iets aan de hand was op school, wat weet ik nogsteeds niet).
  • Reageer #5
    door cool_kusz2 Gepost op 15 May, 2011 07:06
  • Ik zie nu eigenlijk pas wat een eikel het is maar stomme is dat ik nog steeds van hem hou
  • Reageer #6
    door Jemamsie Gepost op 15 May, 2011 09:35
  • klootzak.
  • Reageer #7
    door Tearjerkers Gepost op 15 May, 2011 10:28
  • Ik denk dat je er nu goed over denkt, hij is gewoon een eikel. En natuurlijk hou je nog van hem maar dat gevoel gaat vast wel weg. succes meid xx
  • Reageer #8
    door Distraction Gepost op 15 May, 2011 11:28
  • Herkenbaar..

Ik had ook meer dan een jaar met een jongen en hij had ook meer nood aan andere meiden op het einde :') (niet vreemdgegaan ofzo, maar toch), toen ging het uit & had ik ook een hekel aan hem. Ik was ook nog steeds verliefd op hem.. Naarmate de tijd vorderde, is dit ook over gegaan & nu heb ik al bijna 7 maanden een nieuwe vriend :)
  • Reageer #9
    door dancinginthemoonlight Gepost op 15 May, 2011 12:50
  • het is volgens mij echt beter dat het uit is, ik had je verhaal eerder ook al gelezen en het was een hele vervelende situatie. Maar nu houd je nog van hem, maar je komt wel weer over hem heen, het heeft gewoon tijd nodig. Maar ik spreek uit ervaring:)
  • Reageer #10
    door cool_kusz2 Gepost op 15 May, 2011 21:45
  • Het probleem is nu wel dat ik mijn vertrouwen in jongens kwijt ben :S
  • Reageer #11
    door milliemoe Gepost op 16 May, 2011 09:08

• Het probleem is nu wel dat ik mijn vertrouwen in jongens kwijt ben :S

Dat zijn we allemaal wel eens, maar er weet altijd weer een jongen op jouw paadje te komen die je blind maakt van verliefdheid, waardoor je die weer 100% vertrouwd  -_-
You're not logged in

Are you sure?