Ik had het ook en kreeg er hoofdpijn door .. Ik moest naar de fyscho en die gaf me massages omdat ik erdoor een heel stijve rug en schouders had.. Het geeft heel erg geholpen en aan jet begin deed het pijn maar later werd het welnfijn. En ik moest ook een kersenpittenkUssen.. Denk dat dat ook helpt!
Ik heb er ook last van, mijn houding was altijd al slecht en door de stress is het erger geworden. Zooltjes aanmaken heeft geen zin, daarvan krijg je alleen maar meer pijn en het kost al gauw 200 euro. Naar een fysiotherapeut kan helpen, bij mij deed de therapeut iets met de drukpunten en toen was mijn nek en schouders heel soepel. Helaas was dit na 3 uur al over. Je zou dus in therapie kunnen gaan, en verder heel goed erop letten. Misschien kan je ergens een foto hangen van iemand met een boggel. sorry weet nii hoe je het schriijft Dan zie je dus hoe je rug later word en misschien blijf je dan rechtop lopen/ zitten.
Ik heb hier ook last van. Ik loop niet rechtop en ik kan er gewoon niet de hele tijd aan blijven denken. De dokter zei dat fysiotherapie geen slecht idee zou zijn, maar dat zei hij om een andere rede die te maken heeft met mijn botten. Misschien denk ik dat ik het maar doe nu het een dubbele functie heeft. En dat van die handdoek ga ik zeker proberen. Maar misschien is fysiotherapie een goed idee?
Ik heb ook een holle rug. Aan de ene kant ben ik er wel blij mee, want het past bij mijn figuur. Maar ik heb ook een verkeerde houding, mijn vader heeft ook een bochel nu in zijn rug. En als ik niet op pas kan ik dat later ook krijgen. Ik denk dat ik die tip met die handdoek maar eens ga proberen! (: