Dan maakt het natuurlijk niet uit welke lens je in welk oog doet
Maar het is wel beter om ze gescheiden te houden en niet dehele tijd te wisselen want stel je hebt er iets mee of met je oog is het dan makkelijk te achterhalen als je ze gescheiden houd;)
Dan maakt het natuurlijk niet uit welke lens je in welk oog doet
Maar het is wel beter om ze gescheiden te houden en niet dehele tijd te wisselen want stel je hebt er iets mee of met je oog is het dan makkelijk te achterhalen als je ze gescheiden houd;)
[...]
nou als je wel dezelfde sterkte hebt, kan je nog wel een andere oogbolling hebben en dat maakt dan ook nog uit. Ook al merk je dat niet, is dat niet goed voor je ogen. Behalve als de bolling ook hetzelfde is natuurlijk.
[...]
Volgensmij bedoelt ze als je bij beide -1.00 heb dat je dan als je nieuwe lenzen pakt het niet uitmaakt welke links of rechts is. Maar dat moet je daarna natuurlijk wel aanhouden.
[...]
ja i know, maar als je bij beide dezelfde sterkte hebt, kan je nog steeds een andere bolling van het oog hebben. Dat heb ik zelf ook.
Toen ik een lens van mijn slechtste oog kwijt was, wilde ik de andere daar in doen maar dat mocht dus niet omdat het anders iets in m'n oog zou afknellen.
krijg je testlenzen gratis of niet? xD
[...]
oke hartstikke bedankt !!!!