haaii als je afvalt worden je borsten dan kleiner? ik ben een beetje dikker geworden en heb een mooi cup c maar ikw il afvallen bij me buik en toch me cup c behouden:$
ja ik heb het ook gehad eerst was ik afgevallen was harstikke blij met mn buik maar waren me tieten toch best wel klein geworden en toen was ik weer aangekomen en was ik super blij met me borsten maar niet blij met mijn buik. dusja
Ik dacht dat ik ooit had gelezen dat je je borstspieren moet trainen als je ze stevig wilt houden. Als je je buikspieren gaat trainen val je wel af, en krijg je een strakke buik. Je borsten worden dan denk ik ook kleiner?
Als je alleen bij je buik wilt afvallen kun je het best gewoon buikspieroefeningen gaan doen en gewoon gezond eten. Dan gebeurt er wrss niet veel met je borsten hoorr
je borsten worden ook wat kleiner hoor je kan niet alleen bi je buik afvallen..dat is zo jammer..!
je buik is namelijk het laatste wat afvalt..maar je kan je buik wel strakker maken als je gewoon je buikspieren traint.. en gewoon gezond eet enzow..? als je gewoon een normaal gewicht heb en een klein buikje heb zou ik gewoon je buik strak trainen.. dat val je alleen niet af..
Ja mijn borsten zijn kleiner geworden nadat ik was afgevallen (10 kilo, wel op de gezonde manier ) Al mijn beha's zijn me nu te groot, moet ik allemaal nieuwe kopen, haha.