Ik herken je verhaal wel, hoewel ik het wel in iets mindere mate heb. Ik heb ook eczeem (constitutioneel) op mijn handen, armen en benen. In de zomer kan ik me nog aardig inhouden met krabben omdat je dan in shirtjes enzo rondloopt, maar ik kan me nu in de herfst echt niet meer beheersen, ik krab ook alles open. Als het eenmaal een beetje rustig is kan me er wel van weerhouden maar wanneer het toch al een lelijke plek heb, heb ik zoiets van fuck it ik krab wel gewoon :')
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik heb wel een aantal producten waar ik tevreden over ben. Zarqa heeft hele fijne bodybutter en bodylotion, ruikt dan wel nergens naar maar is een van de weinige merken waar ik tegen kan. Ennn ik heb gister een bestelling binnen gekregen van the beauty bakery, en de bodybutter is echt een geschenk uit de hemel. :') Het ruikt echt goddelijk en het verzacht mn eczeem ook nog eens, het geeft helemaal geen trekkerig gevoel zoals ik dat wel bij andere geurende bodybutters heb. Er stond bij de productomschrijving ook wel dat het goed is voor eczeem, psoriasses etc, maar ik geloof dat nooit zo snel. Maar deze maakt zn beloftes dus wel waar, voor mij in ieder geval
Hier heb je een linkje van de bodybutters:
http://www.thebeautybakery.nl/whipped-body-butter/. Maar sterkte er mee, ik weet hoe vervelend het is.